Kiedy zorganizować baby shower?

Baby shower (z ang. 'deszcz prezentów dla dziecka i przyszłej mamy') to impreza , która cieszy się ogromną popularnością w kręgu przyszłych mam.  Kto powinien ją zorganizować? Najlepiej by było gdyby przygotowała to przyjęcie osoba dobrze znająca ciężarną. Może to być np. najlepsza przyjaciółka, siostra, a nawet mąż.  Termin zorganizowania Baby shower zależy od SAMOPOCZUCIA PRZYSZŁEJ MAMY najlepszy jest 7 lub 8 m-c kiedy to przyszła mama czyje się piękna w swoim stanie.


Odradzam takie przyjęcia w 9 m-cu, gdyż przyszli rodzice mogą być zestresowani zbliżającym się porodem.



Baby shower podobnie jak wieczór panieński organizuje się w gronie najbliższych kobiet sercu przyszłej mamy. Najlepiej by były to DOŚWIADCZONE MAMY !!!, ponieważ ideą spotkania jest przekazywanie złotych rad i sprawdzonych sposobów na wychowanie i pielęgnację dziecka. Jest to też super okazja do opowieści nt. ciąży, porodu, wyprawki, gadżetów ciążowych, środków  do pielęgnacji niemowlęcia oraz wszelkich konkursów, zabaw oraz prezentów, które uświetnią imprezę.






Komentarze

  1. Nie organizowałam i już nie będę. Jakoś to nie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś irytuje mnie te całe baby shower... koleżanka z USA co chwilę na takie coś chodzi :P i z tego co opowiada to głupota

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście dla mnie taka impreza to głupota...Nie miałam takiej imprezy i jeśli jeszcze zajdę w ciążę to też się nie zdecyduje na takie coś..
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam takiej imprezy wcześniej, a teraz chyba już nie będę miała okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie byłam na takie imprezie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tych przyjęciach, ale nie miałam okazji jeszcze być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie żadna znajoma ani koleżanka nie miała takiego przyjęcia. Nie wiem jest ono tak popularne w PL.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak wygląda dieta ciążowa u wegetarianek?

Jak przygotować mieszankę dla dziecka?