Wyprawka porodowa. Zobacz co powinnaś koniecznie zabrać do szpitala

Swoją wyprawkę warto skompletować już ok miesiąc przed planowanym terminem porodem, gdyż termin porodu zawsze jest umowny i dziecko może nas zaskoczyć. Warto abyś była na tą chwilę DOBRZE przygotowana!!



Co ze sobą zabrać by nasz poród odbył się bez dyskomfortu?

 Koniecznie weź ze sobą do szpitala:


  • 2 luźne koszule nocne (dobrze, by 1 z nich była rozpinana z przodu do przebrania się po porodzie)
  • Kosmetyczka z przyborami toaletowymi(mydło, gąbka/ myjka, szczoteczka i pasta do zębów, antyperspirant/ dezodorant, wazelina do ust) 
  • termofor
  • ciepłe skarpety
  • myjka do zwilżenia ust w trakcie porodu
  • ciemny ręcznik
  • 2 myjki
  • kartę przebiegu ciąży
  • przedmioty, które pomagały Ci w szkole rodzenia podczas ćwiczeń porodu
  • telefon i ładowarkę
  • kamerę/ aparat

Koniecznie rzućcie też okiem na ten blog gdzie dwie laski opisują swoje przygody z akcesoriami dla dzieci. Opisały też wyprawdę dla mamy i dziecka do szpitala na poród mynta.pl/wyprawka-dla-noworodka fajna sprawa, widać, że dziewczyny kumają czaczę. Pewnie nie jedno dziecko powiły ; )



Komentarze

  1. Cenny wpis dla przyszłych mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wiele okazało się zbyteczne, a zaraz mnie wypisali więc przywiozłam do domu prawie wszystko nieużywane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post!
    Zaczynalam swoj makijaz o 10 rano. W dniu mojego slubu byl upal nieziemski, o dziwo, bo cale wakacje byly deszczowe :D. O 15 mialam ślub, o 4 nad ranem skonczylo sie wesele. Następnego dnia rano, ok godziny 8 sie na poprawiny :). Wiec prawie 22 godziny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Termoforu, ciepłych skarpet, ciemnych myjek nie posiadałam :)
    przydatny też jesz szlafrok :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak wygląda dieta ciążowa u wegetarianek?

Jak przygotować mieszankę dla dziecka?