Poduszka do karmienia niemowląt dlaczego warto ją mieć?!

Jeżeli przygotowujesz się do porodu lub zaczynasz karmić piersią pomyśl o poduszce do karmienia niemowląt. Zwiększa ona komfort karmienia i odciąża Twój zmęczony kręgosłup. Jest najczęściej zbudowana z miękkiego i sprężystego tworzywa,ponad to w zestawie jest poszewka z materiału, do którego nie przywiera pokarm, łatwo ją upierzesz i  unikniesz w ten sposób poplamienia własnych ubrań.

Kształty i design są tutaj bardzo różne w zależności od producenta  mamy rybki, kwiatki  tak jak np u Baby Matex i innych marek  jednak  najbardziej popularnym typem poduszki wsród mam jest tzw. fasola, którą widzimy w ofercie pośród innych u wiodących aktualnie producentów poduszek Motherhood oraz MimiNu.

WAŻNE!!!

Pamiętajmy nie tylko o naszych preferencjach i designie... ważna jest przede wszystkim Funkcjonalność poduszki oraz dopasowanie jej do naszej talii.!!!!

Najlepiej abyś przed zakupem poduszki skonsultowała swój wybór z położną, po to aby był jak najlepszy dla Ciebie i Twojego maluszka !


Komentarze

  1. Miałam, ale nie przydała mi się kompletnie, dzisiaj poczekałam i zdecydowała po urodzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very interesting post! Have a lovely Day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z polecenia kuzynki, która sobie bardzo chwaliła, u mnie ona nie zdała egzaminu..
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak wygląda dieta ciążowa u wegetarianek?

Jak przygotować mieszankę dla dziecka?