Zadbaj o skórę odwiedź DERMATOLOGA podczas ciąży

W trakcie ciąży warto odwiedzić dermatologa, ponieważ w tym okresie mogą nasilić się nam wszelkie zmiany skórne - zaczerwienienia, gdy dolegliwości typu świąd, pokrzywka, czy wszelkiego rodzaju plamy     NIE NALEŻY TEJ SPRAWY BAGATELIZOWAĆ! Skonsultujmy to koniecznie z naszym ginekologiem. I w razie potrzeby udajmy się do dermatologa, który wdroży odpowiednie leczenie adekwatne do naszych potrzeb. 

 Co ważne... Panie mające skórę wrażliwą z tendencją do zaczerwienień powinny być POD STAŁĄ KONTROLĄ dermatologa !!!




Istotną sprawą dla przyszłej mamy jest stosowanie odpowiednich kosmetyków dobrze jest w tym okresie stosować:

  1. kremy z filtrem tzw. "50+"
  2. kremy na rozstępy
Tutaj wybór jest ogromny i wszystko zależy od naszych upodobań!



Pamiętaj!

NIE EKSPERYMENTUJ - w czasie ciąży nie testować kosmetyków, których wcześniej nie używałaś. Takie działanie może wywołać tzw. REAKCJĘ ALERGICZNĄ! Stosuj marki sprawdzone, które używałaś do tej pory oraz kosmetyki specjalnie dedykowane dla kobiet w ciąży !

Komentarze

  1. Akurat w obu ciążach nie miałam problemów ze skórą, wręcz miałam piękną :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ciąża była 20 lat temu...dawno...wtedy nie mówiło się o rozstępach - przynajmniej ja nie słyszałam, a szkoda, bo na pewno kilku bym uniknęła. Warto o to dbać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak wygląda dieta ciążowa u wegetarianek?

Jak przygotować mieszankę dla dziecka?